Sajat Tampil Memakai Tudung Mengikuti Kelas Mengaji Di Rumah Aliff Syukri.

Menerusi akaun instagram, Dato’ Aliff Syukri ada memuatnaik satu video sedang belajar mengaji bersama beberapa orang yang lain di surau rumahnya. Turut kelihatan dalam video itu adalah isterinya, Datin Shahida dan juga Nur Sajat.

Ramai yang terkejut dengan penampilan Nur Sajat yang ayu bertudung dan berbaju kurung. Ada yang memuji dan tak kurang juga ada yang mengecamnya.

Jom baca entri yang dimuatnaik oleh Dato’ Aliff Syukri dan tonton video di bawah:

impian buat surau di rumah akhirya banyak kegunaan…sbb kami nak belajar mengaji sbb kami x pandai……..tapi cari ilmu tu lebih penting kan sbb niat yg baik Insya Allah Allah permudahkan…jgn kita hina orang yg cari ilmu ya sbb suatu masa Insya Allah dia lebih baik dari kita semua…Amal kita Allah yg berhak nilai……. . . terima kasih ustaz @shukri_zikir dr masjid negara sudi ajar dan terima kami walaupun kami byk melemahan… dan banyak kekurangan tapi Insya Allah kami berusaha utk jadi yg lebih baik… terima juga kepada smua jiran, kawan2 dan @nursajat02 krn sama2 kita mencari ilmu akhirat.. siapa nak join class mengaji dan taskirah mcm ni plz komen ..nakk.. kalau ramai yg komen nak inyallah sy akan buat secara lebih ramai..

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Impian buat surau di rumah akhirya banyak kegunaan. sbb kami nak belajar mengaji sbb kami x pandai. tapi cari ilmu tu lebih penting kan sbb niat yg baik Insya Allah Allah permudahkan.

Jangan kita hina orang yg cari ilmu ya sbb suatu masa Insya Allah dia lebih baik dari kita semua. Amal kita Allah yg berhak nilai.

Terima kasih ustaz @shukri_zikir dr masjid negara sudi ajar dan terima kami walaupun kami byk melemahan… dan banyak kekurangan tapi Insya Allah kami berusaha utk jadi yg lebih baik… terima juga kepada smua jiran, kawan2 dan @nursajat02 krn sama2 kita mencari ilmu akhirat.

Siapa nak join class mengaji dan taskirah mcm ni plz komen .. nakk.. kalau ramai yg komen nak inyallah sy akan buat secara lebih ramai.

Ramai yang memuji tindakan Dato’ Aliff Syukri mengajak Nur Sajat turut serta dengan kelas mengaji itu. Tetapi ada juga yang turut mengecam Nur Sajat. Antara komen-komen netizen di akaun instagram Dato’ Seri Aliff Syukri:

aqisshine: Alhamdulillah sajat ada kemajuan untuk perubahan..

anggerikk00: Lps dh bljr mengaji ni terbuka pintu hati sajat utk berubah,sape tahu kuasa Allah

aimluqmax: Jangan ajar sajat megaji. Nanti terkeluar halkum dia.Nakkkk kena opreat balik delat Thailand.

shahrulazwanaziz: X kutuk tapi dah tahap menghina sampai nak mengaji kau still berpakaian wanita.. kau takut azab ke weh Ya Allah haiihhhh

hs_bridal_touch: Bgus ke arah kebaikan…kte dok kecam org je amal ibadah dri sendri x thu tahap mne.

tasyaabdul: bgus dato ajk sajat dkt dgn agama insyallah terbukak hatinya utk berubah amin ini cara halus dato n datin dlm menegur

Sama-sama kita doakan Nur Sajat akan berubah ke arah kebaikan. Mana tahu dengan cara ini terbuka untuknya berubah. Allah itu Maha Penyayang dan menerima taubat hambaNya. InshaAllah Amin.

Sumber: IG Dato’ Aliff Syukri Via JMD Via MamaKuSYG

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*